Blog > Komentarze do wpisu
Progi w szczerym polu

Nie wiem co urzędnicy mieli na myśli, ale jak ktoś uważa, że nie można postawić progów zwalniających w szczerym polu, to okazuje się, że można. No cóż, rzeczywistość przerasta fikcje:

A teraz film Mejsona:

Jakby ktoś szukał to jest to tu:

droga

niedziela, 12 lipca 2009, tiges_wiz

Polecane wpisy

Komentarze
2009/07/13 16:40:18
Ktos, kto to zrobil, powinien pojsc siedziec - za wyrzucanie (nomen omen) w bloto publicznych pieniedzy.

A tak BTW - nie mam nic przeciwko progom zwalniajacym w szczerym polu!

Pod warunkiem, ze beda znajdowaly sie przed wjazdem na ruchliwa szose tak, zeby uniemozliwic "wtargniecie" z podporzadkowanej (np. polnej drogi). Wtedy nie byloby potrzeby stawiac tych niesmiertelnych 70-tek przed kazdym skrzyzowaniem ze strategiczna polna droga, bo cos moze z niej nagle wyjechac.

Nagle na glowna droge powinno sie moc co najwyzej wyleciec - po uprzednim urwaniu kol ;-)
-
Gość: mss71, *.adsl.inetia.pl
2010/02/08 13:15:27
A wiecie jak jedwabiście na takiej drodze nic nie widać jak zboże wyrośnie?